Lean-Agile: back to basics - asiakaskeskeisyys, ihmisen kunnioitus ja jatkuva oppiminen
Miksi yrityksen tulee uudistua? Miksi ihmiseen kannattaa panostaa? Vastaukset näihin ja muihin kysymyksiin eivät ole mekaanisia. Lean- ja agile auttavat luomaan yritykselle juuri sen rakenteen ja kulttuurin, jossa jatkuvasti kehitytään niin ihmisinä kuin ammattilaisina ja mahdollistetaan tyytyväiset asiakkaat sekä psykologinen turvallisuus.
Kurssin sisältö
- OSA1: Asiakaskeskeisyys
- OSA2: Arvot ja perusperiaatteet
- OSA3: Jatkuvan oppimisen rakenteet ja kulttuuri
Kenelle koulutus sopii
Koulutus sopii kaikille, jotka ovat kiinnostuneita mihin lean-agile-ajattelumalli perustuu ja mitkä teemat ja periaatteet löytyvät sen ytimestä.
Koulutus sopii sekä yritysten että julkishallinnon henkilöille.
Kouluttajamme
Loihde Advisoryn kouluttajat ovat kokeneita asiantuntijoita, joilla on vuosien käytännön kokemusta erilaisista projekteista, rooleista ja organisaatioista. He ovat käytännönläheisiä alansa tunnustettuja asiantuntijoita, joilta osallistujat ovat kokeneet saaneensa käytännön hyötyjä ja konkreettisia työkaluja omaan työhönsä.
Kouluttajamme ovat saaneet erinomaista palautetta opetustaidoistaan sekä asiantuntevuudestaan ja muutaman vuoden aikana koulutuksemme ovatkin saavuttaneet huikean suosion.
Miksi kannattaa osallistua?
Pääset kehittämään omaa ajatteluasi selkeäksi ja vahvemmaksi.
Saat käytöösi ajattelun työkalut sekä kirkastuneen kuvan lean-agile- kulttuurista ja tapavasta toimia/ajatella.
Ymmärrät minkälaisia askelia tarvitaan kohti tehokasta ja turvallista ympäristöä.
Saat ymmärryksen minkä perustalle voidaan rakentamaan omaan organisaatioon uutta, jatkuvasti oppivaa kulttuuria.