Digitaalisten palveluiden kehitys
Haluatko digitaalisen liiketoimintasi kiihdyttäjäksi aidosti kestävän ja ketterän digitaalisen palvelun?
Loihde Advisoryn tunnustetulla yhdistelmällä teknologiaymmärrystä ja käyttäjäkeskeistä suunnittelua autamme sinua tuomaan digitaaliset palvelut liiketoimintasi olennaiseksi osaksi.
Valitse kumppaniksesi Loihde Advisory ja kasva kanssamme digitalisaation edelläkävijäksi.
End-to-end digitaalinen palvelukehitys
Ainutlaatuinen liiketoimintalähtöinen otteemme auttaa viemään läpi suuretkin digipalvelu-uudistukset. End-to-end eli kokonaisvaltaisessa digitaalisessa palvelukehityksessä on huomioitava kolikon molemmat puolet – käyttäjä- ja liiketoimintakokemus ja toisaalta digitaaliset kyvykkyydet.
Meillä on kokemusta sekä B2C- että B2B-liiketoiminnan verkkopalvelukehityksestä, myynnin ja markkinoinnin automaatioratkaisuista ja monikanavaisten ecommerce- ja sisällönhallinnan kokonaisuuksien läpiviemisestä myös vaativissa kansainvälisissä ympäristöissä.
Kehittämispalvelumme pohjana on usean Nordic Top-100 organisaation arvostama osaamisemme tiedon- ja sisällönhallinnassa sekä sen ympärille rakentuva arkkitehtuurin, teknologian sekä palvelukokemuksen suunnittelun saumaton yhdistelmä. Tämä tuottaa paremman asiakaskokemuksen, koska pystymme huomioimaan ja hahmottamaan eri riippuvuudet läpi koko palvelun aina taustajärjestelmien arkkitehtuuriratkaistuista loppukäyttäjän palvelukokemukseen asti.
Digitaalisessa palvelukehityksessä suunnittelufilosofiamme mahdollistaa sujuvan matkan aina ideasta toteutukseen sekä palvelun ylläpitoon ja jatkokehitykseen. Luomme palvelulle rakenteellisesti kestävän pohjan, jonka varaan voi tehokkaasti rakentaa mm. AI/ML-ratkaisuja ja näin vastata ketterästi myös tulevaisuuden asiakas- ja liiketoimintatarpeisiin. Yhdistämme datasi, sisältösi, toimintasi ja brändikokemuksesi uudelleen luodaksemme henkilökohtaisia kokemuksia, joita nykyajan asiakkaat odottavat.
Palvelumme
Palvelu- ja käyttäjäkokemuksen suunnittelu
Loihde Advisory lähestyy verkkopalvelun liiketoiminnan ja käyttäjäkokemuksen suunnittelua kestävän kehityksen näkökulmasta. Meille käyttäjäkokemuksen muotoilu on enemmän kuin pintaa tai käyttöliittymiä – tuomme yhteen ymmärryksemme teknologiakyvykkyyksistä, laajan kokemuksemme monimutkaisten digitaalisten palvelukokemuksien suunnittelusta sekä ymmärryksen liiketoiminnan operatiivisten mallien optimoimisesta tehostamaan liiketoimintaasi.
Maailmanluokan käyttäjäkokemuksen lisäksi varmistamme, että:
- Voit automatisoida perusylläpitoon liittyviä rutiineja.
- Pystyt palvelemaan jopa hyvin tarkasti rajattuja kohderyhmiä.
- Kartutat eksponentiaalisesti parempaa asiakasymmärrysdataa kuin nyt.
- Voit personoida käyttäjäkokemusta.
- Olet aidosti dataohjautuva.
Lue lisää
Teknologiat ja kyvykkyydet
Maailmassa kehitetään jatkuvasti valtavilla kehityspanoksilla kilpailukykyistä, älykästä teknologiaa verkkopalveluiden toteuttamiseen. Siksi monen ratkaisun kehittäminen itselleen nollasta on usein perusteetonta ja hidasta. Kehityspanos kannattaa ennemmin käyttää valmiin, tarkoitukseesi parhaiten sopivan teknologian valintaan, integroimiseen ja käyttöönottoon tavalla, joka synnyttää uniikkia kilpailuetua.
Loihde Advisory on teknologiariippumaton toimija, jonka riippumattomuus syntyy koestetuista ratkaisumalleista sekä niihin istuvien teknologioiden vahvuuksien ja heikkouksien tuntemisesta. Kokonaisuuteen parhaiten soveltuvan teknologian kartoitus sekä huolellinen konsepti teknologian hyödyntämiseen vaatii aina sekä asiantuntemusta että kokemusta soveltamisalueen parhaista käytännöistä.
Tunnemme hyvin teknologiat, joiden avulla kehität asiakkaillesi maailmanluokan verkkopalveluita, mm:
- Sisällönhallinnan järjestelmät (Content Management System) (Headless, CMS, WCMS, ECMS) – esimerkiksi Contentful, Coremedia, WordPress
- Asiakaskokemusalustat (Digital Experience Platform) (DXP) – esimerkiksi Optimizely (Episerver), Sitecore, Coremedia
- Verkkokauppa-alustat (e-commerce) – esimerkiksi BigCommerce, Shopify
- Reaaliaikainen suosittelu ja dialogin hallinta (Real Time Interaction Management) (RTIM) – esimerkiksi Pega, Adobe
- Asiakaspolkujen optimointi (Journey Orchestration Engine, Next Best Action) (JOE, NBA)
- Asiakkuudenhallinta (Customer Relationship Management, Customer Data Platform) (CRM, CDP)
- Aineistonhallinnan järjestelmät (Digital Asset Management) (DAM)
- Verkkoanalytiikka
- Tuotetietojärjestelmät (Product Information Management) (PIM)
- Tiedonhallinnan ja -yhdistämisen järjestelmät (Data Management Platform) (DMP)
Lue lisää
Arkkitehtuurisuunnittelu
Luomme palvelulle rakenteellisesti kestävän arkkitehtuurin. Vankan perustan päällä hyödynnät tehokkaasti mm. AI/ML-ratkaisuja ja vastaat ketterästi myös tulevaisuuden asiakas- ja liiketoimintatarpeisiin. Suunnittelemme oikeat rakennuspalikat modernien verkkopalveluiden tuottamiseen ja integroimiseen osaksi liiketoimintasi prosesseja koordinoidulla tavalla. Autamme valitsemaan kyvykkyyksien tuottamiseen parhaiten soveltuvat digitaaliset teknologiat.
Vahvuutemme on laaja-alainen osaamisemme ja kokemuksemme ratkaisusuunnittelusta, tiedonhallinnasta, sisällönhallinnasta, verkkokaupasta sekä monikanavaisten verkkopalveluiden suunnittelusta.
Erityisosaamistamme ovat seuraavat arkkitehtuurin alueet:
- Yritys-/kokonaisarkkitehtuuri
- IT- ja datastrategia
- Kaikkikanavainen sisällönhallinta (omni-channel content management)
- Digitaalisen asiakaskokemuksen hallinta (digital experience management)
- Verkkokauppa ja digitaalinen markkinointi
- Data-alustat ja analytiikka
Lue lisää
Ota yhteyttä!
Asiantuntijamme toimivat organisaatiossa portfolio-, program- ja tiimitasoilla johtamassa ja optimoimassa toteutusta. Olemme mukana päivittäisessä kehitystyössä tai konsultoimme tarpeen mukaan. Halutessasi kokoamme sinulle partneriverkostomme avulla koko tiimin verkkopalvelun toteutusta varten.
Dataohjautuvan organisaation verkkopalvelu-uudistus
Keskity seuraavassa verkkopalvelu-uudistuksessa asioihin, jotka tekevät organisaatiostasi dataohjautuvan sekä automaatiota ja teköälyä hyödyntävän edelläkävijän.
Miksi Loihde Advisory?
Kansainvälisesti tunnustettua osaamista
Jokaisen kestävälle pohjalle rakennetun verkkopalvelun taustalla on huolellisesti mietitty sisällön- ja tiedonhallinta, missä Loihde Advisoryn osaaminen on kansainvälisestikin tunnustettua
Digitaalisen liiketoiminnan kiihdyttäminen
Loihde Advisoryn tekemän konseptisuunnittelun hyödyt näet heti ensimmäisistä kehityssprinteistä lähtien. Meidän kehittämän konseptin avulla tilaat työmaallesi monikäyttöisiä elementtejä lautakasojen ja naulalaatikoiden sijasta.
Pienemmät kehityskustannukset
Tavoittelemme aina ratkaisua, joka mahdollistaa jatkuvan kehityksen jopa ilman teknistä työtä ja ilman riippuvuuksia yhteen tekniseen toimittajaan.
Loihde Advisoryn kokeneet ammattilaiset ymmärtävät riippuvuudet käyttökokemuskonseptin ja taustalla toimivien järjestelmien välillä. Meille verkkopalvelun konsepti tarkoittaakin laajaa ymmärrystä siitä, mistä palasista asiakkaille näkyvä konsepti koostuu, miten verkkopalvelua ylläpidetään ja miten sen jatkokehitystä voidaan tehdä mahdollisimman kustannustehokkaasti.
Riippumaton teknologia-asiantuntija
Kartutamme jatkuvasti teknologiaosaamistamme perehtymällä maailman johtavien teknologiatoimittajien ratkaisuihin ja toteuttamalla niiden avulla ratkaisuja asiakkaillemme.
Tunnemme hyvin mm. Contentfulin, Episerverin ja Coremedian teknologiat, mutta emme jälleenmyy ohjelmistoja.
Kaupallisesti Loihde Advisory on riippumaton toimija ja tavoittelemme aina parasta ratkaisua asiakkaallemme. Tunnemme hyvin myös avoimen lähdekoodin järjestelmät ja niiden hyödyt.
Kiinnostuitko?
Palvelu- ja käyttäjäkokemuksen suunnittelu
Poimintoja blogistamme
9.4.2018
Headless CMS – hitti vai huti?
Lue lisää
- Sisällönhallinta
16.10.2019
Next Gen DAM (Digital Asset Management) -järjestelmät tehostavat monikanavaista digitaalista liiketoimintaa
Lue lisää
- Digitaaliset palvelut
- Sisällönhallinta
- Verkkopalveluiden kehitys
16.4.2019
Digijohtaja, tässä 3 syytä miksi tarvitset sisällönhallintaa
Lue lisää
- Digitaaliset palvelut
- Sisällönhallinta
- Verkkopalveluiden kehitys
12.10.2017
“Privacy by design” kannustaa yhteistyöhön ja käyttäjäkeskeiseen palvelumuotoiluun
Lue lisää
- Digitaaliset palvelut
- Palvelumuotoilu ja UX
- Tietosuoja
- Verkkopalveluiden kehitys
18.10.2016
Voiko digitaalisen palvelun konseptointia oppia?
Lue lisää
- Digitaaliset palvelut
- Verkkopalveluiden kehitys
11.4.2016
Verkkopalvelun suunnittelu: grafiikkaa vai koodattu prototyyppi?
Lue lisää
- Digitaaliset palvelut
- Verkkopalveluiden kehitys